Splošni pogoji spletne trgovine shop.zepter.si
1. SPLOŠNO
V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine Zepter Slovenica d.o.o. (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Zepter Slovenica d.o.o., Pohorska cesta 12, 2380 Slovenj Gradec (v nadaljevanju: ponudnik), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta.
Spletna trgovina omogoča nakup izdelkov za pripravo zdrave hrane, prehranskih dopolnil, kozmetike in drugih izdelkov prek spletnega naslova: https://zepter.si.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
2. OPREDELITEV POJMOV V SPLETNI TRGOVINI
V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:
Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.
Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini.
Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.
Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik), in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.
Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.
3. NAROČILO
V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije.
Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba.
Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.
Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 3 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.
Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.
Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne.Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte:webshop@zepter.si.
4. POSTOPEK SKLENITVE POGODBE
4.1. Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
Na voljo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji koraki:
- Prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom ali
- Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine
- Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini
- Dodajanje izbranega izdelka v košarico
- Izbor količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico
- Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini
- Podatki o kupcu, kjer se že registrirani uporabniki vpišejo s svojim uporabniškim imenom in geslom ali izberejo hitri nakup, kjer vpišejo potrebne podatke
- Dodaja naslova za dostavo, v primeru, da se razlikuje od vnešenega
- Izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu ali s plačilno kartico)
- Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave
- Potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa
4.2. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
- Vidi in pregleda, katere izdelke in izbral in dodal v košarico
- Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
- Ceno in količino vseh izbranih izdelkov
- Spreminja količino izbranih izdelkov
- Odstrani izdelke iz košarice
- Dodaja račun za podjetje
- Spreminja način plačila
Zepter Slovenica, d.o.o. kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov uporabnika, kupca, ki ga je ta navedel. Vsa naročila se v elektronski obliki hranijo pri ponudniku.
5. CENE
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.
Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Zepter Slovenica d.o.o. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.
6. MOŽNOSTI PLAČILA
V spletni trgovini so na voljo 3 možnosti plačila:
- plačilo po povzetju: kupec plača kupnino poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga, v tem primeru Pošta Slovenije zaračuna še provizijo, strošek vplačila obrazca UPN, po njihovem veljavnem ceniku.
- plačilo s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro, BA. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem Bankart,
- plačilo po predračunu: predračun je poslan na e-naslov kupca. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina, ostane naročeno blago last ponudnika.
7. DOSTAVA
Dostavo opravlja Pošta Slovenije.
Glede na višino nakupa so stroški dostave naslednji:
Nakupi do 40 EUR: 3,5 EUR
Nakupi nad 40 EUR: brezplačna dostava
V primeru plačila po povzetju, z gotovino ob prevzemu, Pošta Slovenije zaračuna še provizijo, strošek vplačila obrazca UPN:
- do vrednosti 98€ : 1,15€
- od 98€ do 501€ : 1,17% vrednosti
- od 501€ naprej: 5,36€ +0,30% od vrednosti
8. DOBAVNI ROK
Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 2–5 delovnih dni. Za izdelke, ki trenutno niso zalogi, je dobavni rok naveden pri izdelku (približno 1 teden). Če je treba izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.
9. ODSTOP OD POGODBE
Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju Zepter Slovenica d.o.o. pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, brez navedbe razlogov za odstop, in sicer na e-naslov webshop@zepter.si. Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe nedvoumno navedite odločitev, da od pogodbe odstopate (z vašim imenom in datumom oddanega naročila) ali pa izpolnite obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj obrazec_za_odstop_Zepter. Vračilo blaga brez nedvoumne izjave, da kupec od pogodbe odstopa, se ne šteje za obvestilo o odstopu. Šteje se, da je kupec izjavo podal pravočasno, če je pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
10. VRAČILO BLAGA
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Stroške vračila blaga v zvezi z odstopom od pogodbe nosi kupec.
Kadar je blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa.
Blago s kopijo računa in najkasneje v 14 dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Zepter Slovenica d.o.o. ali ga osebno pustite v enem izmed Informativno prodajnih centrov podjetja.
Naslov podjetja za vračilo po pošti:
- Zepter Slovenica d.o.o.
- Pohorska 12
- 2380 Slovenj Gradec
- Slovenija – s pripisom Spletna prodaja.
Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Izdelkov s potiskom ali kako drugače prilagojenih osebnim potrebam specifičnega potrošnika ni mogoče vrniti ali zamenjati, saj gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
11. REKLAMACIJE/ODGOVORNOST PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE BLAGA
Zepter Slovenica d.o.o. odgovarja za stvarne napake (opredeljene stvarne napake v zadnjem odstavku) kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov webshop@zepter.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najdete tukaj obrazec_za_reklamacijo_Zepter, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14 dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Zepter Slovenica d.o.o. ali pa ga pustite v enem izmed Informativno prodajnih centrov podjetja.
Zepter Slovenica d.o.o. bo najkasneje v 8 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka. Če obstoj napake ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v 8 dneh ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je obstoj napake sporen, mora podjetje pisno odgovoriti potrošniku na njegovo zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Zepter Slovenica d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Opredelitev stvarne napake:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
MOŽNOSTI IZVENSODNEGA REŠEVANJA SPOROV
Kupec in potrošnik bosta poskušala medsebojne spore urediti sporazumno, v kolikor to ne bo uspešno, je določena stvarna pristojnost sodišča v Slovenj Gradcu.
PRITOŽBENI POSTOPEK PRI PODJETJU
Kupec lahko vse svoje pritožbe iz pogodbe oz. nakupa blaga, opravljenega prek spletne strani, naslovi na elektronski naslov: webshop@zepter.si. Podjetje bo pritožbo preučilo in v roku 8 dni od prejema na pritožbo odgovorilo.
12. ODGOVORNOST
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si prizadeva predstaviti čim bolj točne in posodobljene podatke, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.
13. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabniki, ki so to potrdili ob registraciji, ali naknadno, so naročeni na e-novice. Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: webshop@zepter.si ali se odjavijo v svojem računu v spletni trgovini Zepter.
14. OBDELAVA IN HRAMBA PODATKOV
S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, uporabnik dovoljuje podjetju Zepter Slovenica d.o.o. in povezanih poslovnih subjektov, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Zepter Slovenica d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Zepter Slovenica d.o.o. ter povezanih poslovnih subjektov.
Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.
Navedene podatke lahko podjetje Zepter Slovenica d.o.o., obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani, ter do odjave naročnika na e-novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.
Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Zepter!
Slovenj Gradec, avgust 2022